Palvelut
- Turvapuhelinhälytysten vastaanotto ja välitys
- Etäseuranta sensoreiden avulla
- Lukkojen etähallinnointi
- Turva-auttajat
- Proaktiiviset hoivapalvelut

Turvapalvelukeskus auttaa palvelutalojen henkilöstöä hälytysten käsittelyssä
Palvelutalon asiakkailta tulevia kysymyksiä ja tiedusteluja kuten: Mitä kello on? Milloin hoitaja tulee käymään? Tarkistin vain, että hälytin toimii, ovat esimerkkejä ei-kiireellisistä hälytyksistä, joita hoitohenkilökunta vastaanottaa päivittäin. Nämä puhelut on kuitenkin mahdollista ohjata turvapalvelukeskuksen päivystäville hoitajille, jotka käsittelevät kaikki saapuvat hälytykset ja välittävät vain avuntarpeen ja kiireelliset hälytykset hoitohenkilökunnalle.

Turvapalvelu - kuinka voin auttaa?
Turvapalvelu – kuinka voin auttaa? Tämän lauseen olemme kuulleet yli 222 000 kertaa kuluneen 12 kuukauden aikana, kun turvapuhelinasiakkaat ovat soittaneet syksyllä lanseeraamaamme turvapalvelukeskukseen. Näistä puheluista 21% eli 46 000 on ollut vahinkohälytyksiä, joita helposti tapahtuu, kun asiakkaalla on turvaranneke käytössä vuorokauden ympäri. Vahinkohälytykset osoittavat meille, että turvaranneketta käytetään.
Haluatko lisätietoja turvapalvelukeskuksestamme?
Jätä yhteystietosi alle, jotta voimme olla sinuun yhteydessä