1957

Kaiken alku...
Kaikki alkoi pienestä TV- & Radiomyymälästä. Myymälä sijaitsi Askernin kylässä Yorkshiressä, Iso-Britanniassa.
1966

Ensimmäinen innovaatio
Tunstall kehittää maailman ensimmäisen hoitajakutsujärjestelmän, ns. WIC-järjestelmän (Warden's Intercommunication Call System).
1974

Kannettava hoitajakutsu
TalkBack oli ensimmäinen kannettava hoitajakutsu. Laitteen ansiosta hoitohenkilökuntu pystyi vastaamaan kutsuihin missä ja milloin tahansa.
1981

Hälytyskeskuksen kasvu
Mark I oli ensimmäinen hälytyskeskusohjelmisto, joka kykeni käsittelemään sekä hajautetut että ryhmitetyt hälytyspuhelut.
1986

PNC2 julkaistaan
Ohjelmisto oli ensimmäinen hälytyskeskusohjelmisto, jonka avulla usean asian tekeminen samanaikaisesti oli mahdollista.
1999

ISO9001 akkreditointi
Ensimmäinen ISO akkreditointi saavutettiin vuonna 1999. Tuolloin ISO9001 laadunhallinta akkreditointi myönnettiin hätäkeskusjärjestelmien kehittämisestä, valmistuksesta ja huollosta.
2001

Etähoivan ensiaskeleet
Olimme ensimmäisten joukossa julkaisemassa etähoivapalvelun, jonka avulla omaa terveyttä voitiin seurata kotiympäristössä.
2019-

Nykyhetki
Olemme kehittäneet hoivaratkaisuja yli 60 vuoden ajan. Olemme tehneet sen intohimoisesti, ammattitaidolla ja persoonallisesti.