Tunstall Turvapuhelinpalvelu soveltuu:
Kotihoito
Lataa Turvaa kotiin -esite
tästä
Ammattitaitoinen hoitohenkilökunta auttaa kotona asuvaa 24/7
- Kun turvarannekkeen nappia painaa, yhdistyy hälytys Tunstallin Turvapalvelukeskukseen.
- Turvapalvelukeskus tunnistaa hälyttävän henkilön ja avaa puheyhteyden keskuksen ja turvapuhelimen välille.
- Hoitoalan ammattilainen kartoittaa avuntarpeen puhelun aikana ja lähettää tarvittaessa ennaltamäärätyn auttajatahon paikalle
- Auttajana voi toimia asiakkaan läheinen tai Tunstallin turva-auttaja. Akuuteissa ja henkeä uhkaavissa tilanteissa olemme yhteydessä Hätäkeskukseen (112).
- Palvelu on saatavilla suomeksi ja ruotsiksi
- Lue lisää 4G-turvapuhelimesta >>
- Lue lisää GPS-turvakellosta >>
Lisälaitteilla räätälöity turvakokonaisuus
Tunstallilla on myös tarjolla sensoreita ja lisälaitteita, jotka lisäävät kodin turvallisuutta. Turvapuhelimeen kytkettynä lisälaitteet voivat hälyttää apua esimerkiksi palon syttyessä tai kaatumisen yhteydessä. Hälytys välittyy automaattisesti Tunstallin Turvapalvelukeskukseen, joka turvapuhelimen välityksellä kartoittaa tilanteen ja kutsuu tarvittaessa apua. Asunnon poistumisvalvonta, liesivahti sekä paikantava GPS-turvakello ovat esimerkkejä tuotteista joita suosittelemme muistisairaille asiakkaillemme.
Tutustu lisälaitteisiimme >>
Proaktiiviset hoitopalvelut
Päivittäisen tai viikottaisen voinnintarkastussoiton aikana turvapuhelinasiakasta muistutetaan ottamaan lääkkeet tai ylläpitämään nestetasapainoa lämpimän päivän aikana. Kyse voi myös olla yksinäisyyttä lievittävästä keskusteluhetkestä tai voinnin seurannasta sairaalajakson jälkeen.
Rannekkeen kanssa voi käydä suihkussa ja tiskata. Turvapuhelinhälytykset toimivat asunnon sisäpuolella. Turvapuhelin toimii sähkökatkon aikana 48 h varavirtalähteellä. Yksi turvapuhelin riittää kattamaan koko asunnon. Turvakelloa käytettäessä turva-auttaja tulee auttamiskäynnille asunnolle. Palvelussa käytettävät tuotteet ovat helppokäyttöisiä.
Tiedolla johtaminen auttaa reagoimaan asiakkaiden tilanteen muutokseen. Reaktiivisesta kohti proaktiivisempaa palvelua. Tunstallin tarjoama järjestelmä valvoo pitkällä aikavälillä asiakkaan voinnissa tapahtuvia muutoksia esim. hälytysmäärien kasvun ja niiden ajankohdan suhteen. Raportointimallimme auttavat reagoimaan nopeasti asiakkaan tilanteessa tapahtuviin muutoksiin ja tunnistamaan kotihoidon lisääntyneen palveluntarpeen.
Peruspalvelu sisältää turvapuhelimen, hälytyspainikkeen ja turvapalvelukeskuspalvelun, liittymän (ja palvelusta aiheutuvat puhelinkustannukset). Lisäpalvelut erikseen suoritepohjaisesti €/kpl-periaatteella (asennukset, laitteiden poisnoudot ja auttamispalvelu). Palveluun liitettävät langattomat lisälaitteet erikseen €/kk/laite-periaatteella.
Pyydä tarjous alueenne kotihoidon turvapuhelinpalvelusta!
Asiakaspalvelumme yhteystiedot
Aukioloajat: ma-pe 8-16
Puhelinnumero: 010 207 7177
Sähköposti: turvapalvelu@tunstall.com