Hoitajakutsuratkaisumme mahdollistaa potilaalle yksinkertaisen tavan saada yhteys hoitohenkilökuntaan. Henkilökunta saa potilaan kutsun hälytysviestinä ja heillä on mahdollisuus ottaa puheyhteys hälyttäneeseen asiakkaaseen.
Asian hoitaminen puheyhteydellä saattaa joskus olla riittävä apu ja aina ei ole tarpeen käydä potilashuoneessa. Tarpeen mukaisen kutsujen hoitamisen ansiosta asukasta ei häiritä turhaan vaan annetaan hänelle yksityisyyttä ja samalla saadaan vapautettua henkilökunnan resursseja muihin tehtäviin vaarantamatta potilaan turvallisuutta.
Hälytysjärjestelmämme avulla potilaat saavat helposti yhteyden hoitajaan. Hoitohenkilökunnan voi kutsua paikalle langattomalla rannehälyttimellä tai muulla valitulla hälytysvälineellä, henkilön toimintakyvystä riippuen.
Hälytys voidaan tuottaa aktiivisesti tai passiivisesti. Aktiivihälytyksissä asiakas kutsuu henkilökunnan paikalle omasta tahdostaan esimerkiksi painamalla hälyttimen nappia. Passiivihälytyksiä ovat esimerkiksi poistumisvalvontaan - ja liikkeentunnistamiseen tai sängystä poistumiseen liittyvät hälytykset.
Hälytysviesti välittyy tarpeittenne mukaisesti juuri tietylle hoitajalle, tai useammalle vastaanottajalle. Hälytys voidaan välittää näyttölaitteisiin, langattomiin puhelimiin, mobiililaitteisiin ja tietokoneiden näytölle. Hoitajat saavat asukkaan kutsun hälytysviestinä ja heillä on mahdollisuus ottaa puheyhteys hälyttäneeseen asukkaaseen tarpeen mukaan.
Hälytysjärjestelmän kaikki tapahtumat kirjautuvat lokitietoihin, joita voidaan tarkastella myöhemmin ja niistä voidaan ottaa raportteja.