Kiitos kaikille asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneille

elokuuta 23, 2020

Asiakkaamme ovat entistä tyytyväisempiä toimintaamme. Näin voimme todeta keväällä tehdyn asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella. Kuluneen vuoden aikana olemme keskittyneet entistä enemmän palvelumme kehittämiseen ja keskeinen osa tätä on ollut tekninen tukemme.  

Tukemme tavoite on turvata asiakkaidemme järjestelmien toimivuus kaikissa tilanteissa. Näin palvelujohtajamme Kimmo Ahlqvist kuvailee kuluneen vuoden parannuksia:

”Kehitämme toimintaamme jatkuvasti. Kuluneen vuoden aikana olemme keskittyneet erityisesti sisäisen tiedonjaon parantamiseen varmistaaksemme asiakkaillemme nopean ja laadukkaan palvelun.”

Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille.


”Kuuden vuoden kokemus sekä henkilöturva- että hoitajakutsujärjestelmän toimivuudesta on vakuuttanut minut.”

Asiakastyytyväisyyskyselyyn vastannut pääkäyttäjä


Ota yhteyttä

Lisätietoja

Tilaa uutiskirje

Tilaa tuoreimmat Tunstall-uutiset suoraan sähköpostiisi!

Lisätietoja

ATK-PÄIVÄT 2024

27.-29.5.2024 yli 1000 terveydenhuollon tietojenkäsittelyn asiantuntijaa kokoontuu Tampereen Messukeskukseen keskustelemaan mm. tiedolla johtamisesta sekä digipalveluista osana sote-palveluita.

Lisätietoja