Hoitajakutsu

Apu on aina lähellä

Hoitajakutsuratkaisumme mahdollistaa asiakkaalle yksinkertaisen tavan saada yhteys hoitohenkilökuntaan. Henkilökunta saa asiakkaan kutsun hälytysviestinä ja heillä on mahdollisuus ottaa puheyhteys hälyttäneeseen asiakkaaseen. Asian hoitaminen puheyhteydellä saattaa joskus olla riittävä apu ja aina ei ole tarpeen käydä asiakkaan huoneessa.

Hoitajakutsuratkaisu mahdollistaa myös lisäavun pyytämisen hoitajalle, kun tarvitaan lisäkäsiä hoitotoimiin tai asiakkaan auttamiseen. Hoitajakutsuratkaisuun voidaan liittää myös mm. elvytyshälyttimiä, henkilöturvahälyttimet sekä automaattisia hälytystietoja kuten ovihälytyksiä, poistumisvalvontaa oville, liikeilmaisimia sekä vuoteesta poistumisen hälytyksiä huoneisiin.


Tunstall Henkilöturva soveltuu:
Sairaalat ja terveyskeskukset - Palvelutalot
   


Helppo yhteys hoitajaan

Hoitohenkilökunnan voi hälyttää mukana pidettävällä hälyttimellä, kiinteästi asennetusta hälytinpainikkeesta tai wc- ja pesutilojen vetonarukalusteista.

Hälytys voidaan tuottaa aktiivisesti tai passiivisesti. Aktiivihälytyksissä asiakas kutsuu henkilökunnan paikalle käyttämällä hälytintä. Passiivihälytyksiä ovat esimerkiksi poistumisvalvontaan ja liikkeentunnistamiseen tai sängystä poistumiseen liittyvät hälytykset.

 


Monipuolinen hälytysjärjestelmä

Hälytysviesti välitetään kohteen tarpeen mukaisesti yhdelle tai useammalle vastaanottajalle. Hälytys voidaan välittää näyttölaitteisiin, mobiililaitteisiin ja työasemien näytöille. Vastaanottajat saavat asiakkaan kutsun hälytysviestinä, jolloin heillä on mahdollisuus ottaa puheyhteys hälyttäneeseen asiakkaaseen.
Hälytysjärjestelmän kaikki tapahtumat kirjautuvat lokitietoihin, joista voidaan tarkastella asiakaskohtaisia hälytys- ja läsnäolotietoja sekä mm. hälytysten vasteaikoja.


Järjestelmä voidaan toteuttaa kiinteästi kaapeloituna tai kokonaan langattomilla paristokäyttöisillä hälyttimillä.



Hoitajakutsuratkaisut voidaan toteuttaa joko täysin asiakkaan tiloihin asennettuna paikallisena ratkaisuna tai Tunstallin SaaS-palveluna.

Hälytysjärjestelmän kaikki tapahtumat kirjautuvat lokitietoihin, joista voidaan tarkastella asiakaskohtaisia hälytys- ja läsnäolotietoja sekä mm. hälytysten vasteaikoja.

Saatavilla huolettomana kuukausimaksullisena kokonaispalveluna tai kertainvestointina ja siihen erikseen hankittavana ylläpitopalveluna.


Luodaan turvallinen hoitajakutsuratkaisu!


Poistumisvalvonta

Asiakkaalla saattaa olla tarve lähteä oman turvallisen yksikön ulkopuolelle, jolloin hoitajien on tärkeää saada poistumisesta tieto nopeasti. Muistihäiriöiselle voidaan antaa ranteeseen tai vaatteeseen kiinnitettävä, automaattisesti hälyttävä hälytin.

Lisätietoja

Tunstall Oy toimitti hoitajakutsujärjestelmän uuteen HUS:n Tammisairaalaan Helsingissä

Hoitajakutsuratkaisumme mahdollistaa asiakkaalle yksinkertaisen tavan saada yhteys hoitohenkilökuntaan. Tammisairaalassa on käytössä Flamenco-hoitajakutsujärjestelmä kaikissa potilashuoneissa, toimenpide- ja leikkaussaleissa sekä muissa sairaalan tiloissa, joissa hoitajakutsujärjestelmää tarvitaan.

Lisätietoja

Tunstall Oy toimitti hoitajakutsujärjestelmän Salon sairaalan uudisrakennukseen

Salon sairaalan ensimmäisen uuden sairaalarakennuksen ovet avattiin kesäkuun alussa. Viiteen kerrokseen sijoittuu sairaalapalveluita sekä sosiaali- ja terveyspalveluita. Tunstallilla on pitkä historia Varsinais-Suomen alueen terveysteknologiaratkaisujen tarjoajana.

Lisätietoja