maaliskuuta 8, 2022
Tunstall on jo vuosien ajan toimittanut turvapuhelimia Suomen kunnilla, ja syksyllä 2021 yrityksen palveluportfolioon lisättiin turvapuheluiden vastaanotto omassa turvapalvelukeskuksessa. Uuden palvelukokonaisuuden myötä Tunstall näki kasvavan tarpeen viestiä eri asiakasryhmien ja median kanssa.
Tunstall Oy valitsi hyvien kokemusten vuoksi Ahjo Communications Oy:n mediastrategiakumppanikseen. Ahjo myös toteuttaa Tunstallin PR- ja mediatyön.
”Tarvitsimme viestin terävöittämisen ja median muutoksen ymmärtävän kumppanin. Siinä Ahjo on osoittautunut parhaaksi. Haimme viestintäkumppaniltamme osaamista kolmella tärkeällä alueella: terveydenhuollon tuntemisessa, teknologiaviestinnässä ja kriisiviestinnässä. Ahjo hallitsee nämä suvereenisti”, toteaa Tunstall Oy:n toimitusjohtaja Mika Rajasalo.
”Ahjolla on kovan tason viestintäosaamista. Se ei kuitenkaan riitä, jos haluamme lisätä ymmärrettävyyttä hoito- ja hoiva-alan haasteiden ratkaisuista. Tarvitaan sotealan tuntemusta ja kykyä menetelmätasolla kaivaa meistä viestin ydin ja viedä viesti maaliin eli tavoittaa kohderyhmän”, Rajasalo sanoo.
”Meille Tunstall on erityisen merkityksellinen asiakas siksi, että pääsemme näyttämään kyntemme kahdella osaamisalueellamme: terveydenhuollon viestinnässä sekä teknologiaviestinnässä. Tunstall on jo menestynyt Suomessa. Me haluamme viedä viestinnän vielä pidemmälle ja puhutella päättäjiä”, toteaa Sari-Liia Tonttila, Ahjon toimitusjohtaja.