Kiitos kaikille asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneille

elokuuta 23, 2020

Asiakkaamme ovat entistä tyytyväisempiä toimintaamme. Näin voimme todeta keväällä tehdyn asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella. Kuluneen vuoden aikana olemme keskittyneet entistä enemmän palvelumme kehittämiseen ja keskeinen osa tätä on ollut tekninen tukemme.  

Tukemme tavoite on turvata asiakkaidemme järjestelmien toimivuus kaikissa tilanteissa. Näin palvelujohtajamme Kimmo Ahlqvist kuvailee kuluneen vuoden parannuksia:

”Kehitämme toimintaamme jatkuvasti. Kuluneen vuoden aikana olemme keskittyneet erityisesti sisäisen tiedonjaon parantamiseen varmistaaksemme asiakkaillemme nopean ja laadukkaan palvelun.”

Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille.


”Kuuden vuoden kokemus sekä henkilöturva- että hoitajakutsujärjestelmän toimivuudesta on vakuuttanut minut.”

Asiakastyytyväisyyskyselyyn vastannut pääkäyttäjä


Tilaa uutiskirje

Tilaa tuoreimmat Tunstall-uutiset suoraan sähköpostiisi!

Lisätietoja

Ota yhteyttä

Huolto ja tuki, Turvapalvelukeskus, Tilaukset, Laskutus, Myynti ja markkinointi, Toimipisteet ja vaihde

Lisätietoja

Asiakaskertomukset

Lue asiakkaidemme kertomuksia teknologian tuomasta turvasta hoitotyön arjessa. Ratkaisujemme avulla hoitohenkilökunnalla on enemmän aikaa keskittyä arvokkaaseen hoitotyöhön ja asiakkaidensa hyvinvointiin.

Lisätietoja