”Kuuden vuoden kokemus sekä henkilöturva- että hoitajakutsujärjestelmän toimivuudesta on vakuuttanut minut.”
Asiakastyytyväisyyskyselyyn vastannut pääkäyttäjä
elokuuta 23, 2020
Asiakkaamme ovat entistä tyytyväisempiä toimintaamme. Näin voimme todeta keväällä tehdyn asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella. Kuluneen vuoden aikana olemme keskittyneet entistä enemmän palvelumme kehittämiseen ja keskeinen osa tätä on ollut tekninen tukemme.
Tukemme tavoite on turvata asiakkaidemme järjestelmien toimivuus kaikissa tilanteissa. Näin palvelujohtajamme Kimmo Ahlqvist kuvailee kuluneen vuoden parannuksia:
”Kehitämme toimintaamme jatkuvasti. Kuluneen vuoden aikana olemme keskittyneet erityisesti sisäisen tiedonjaon parantamiseen varmistaaksemme asiakkaillemme nopean ja laadukkaan palvelun.”
Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille.
”Kuuden vuoden kokemus sekä henkilöturva- että hoitajakutsujärjestelmän toimivuudesta on vakuuttanut minut.”
Asiakastyytyväisyyskyselyyn vastannut pääkäyttäjä